Děkuji, Adriano, za upozornění. Už jsem chybičku odstranil a můžete využit výhody jednodenní adventní nabídky i jako členka Klubu. Přeji příjemný den. Admin
dobrý den,děkuji za odpověď,prohlédla jsem balíček ještě jednou,krabičky s tyčinkami mají původní balení i s vrchním celofánem,tak jsem vyndala všechny koktejly i omeletu.bohužel rýže nenalezena.posílám tedy číslo objednávky a předem děkuji za vyřízení OBJEDNÁVKA Č. 201311 / 548
Prohlédla jste zásilku opravdu dobře, Lýdie? Není třeba náhodou uložena v krabičce od tyčinek? Jinak prosím pošlete tuto informaci na info@drstanek.cz, nebo mi jen sem do poradny napište číslo objednávky, či kontakt na mobil: 602 24 20 87. Určitě to dáme případně dopořádku.
dobrý den,29.11. mi byla doručena objednávka ,bohužel v ní chyběla rýže (3ks),ačkoli byla objednaná,zaplacena a je uvedena na přiloženém paragonu.prosím,jak mám v tomto případě postupovat?za odpověď děkuji,lydie