V košíku nejsou žádné položky. Jak nakupovat?

Zlámané tyčinky

16 years ago
drstanek
Dobrý den .Děkuji za příspěvek a za podporu. Teplé počasí může nyní natropit své. Samozřejmě nám záleží, aby k takovým věcem nedocházelo a snažíme se tomu zabránit. Jednáme například s lékárnami, aby objednávaly displeje po 12 kusech. Tím nemůže dojit k deformaci v přepravce distributora, která obsahuje i další výrobky , které svým tvarem a váhou mohou tyčinku poškodit a deformovat.
 
16 years ago
vilik
Já myslím,že je to jen náhoda-smůla,protože já ani moje kamarádky úplně z jiných částí republiky nikdy nedostaly tyčinky poškozené.Ptala jsem se jich. Možná vlivem tepla maličko deformované,ale zanedbatelně.Mrzí mě to i za Dr.Staňka.Chápu,že nejsou levné,takže by měly být ve 100% stavu.Neztrácejte důvěru. Zdraví V.
 
16 years ago
drstanek
OK. Doufám, že to byla Vaše poslední negativní zkušenost.
 
16 years ago
Radu
Neee tak jsem to nemyslela, tyčinky si samozřejmě nechám jen jsem to zkonstatovala, že je to škoda. Ale je pravda, že když jsem u ¨Vás dřív nakupovala tak tyčinky byly v originální krabici a teď jsou naházené mezi sklenicema a krabicema, ale stejně si myslím, že to není poškozené z té tašky, ale je to poškozené už když se to do tašky dává voz poznatek z lékáren, možná, že až bude zase zima tak to zase odezní. Jinak nechme to být znám jednu lékárnu, kde jsou výborné vždycky (OC Smíchov) akorát je to trošku z ruky
 
16 years ago
drstanek
Radu, pokud je donesete, určitě je vyměníme. Zkontroluji osobně nevyzvednuté objednávky, zda se problém opakuje.Těžké věci mohou v tomto teplém počasí tyčinky zdeformovat, to je jasné. Od nás však musí jít v pořádku.
 
16 years ago
Radu
V lékárnách(myslím různě po Praze) mi řekli, že dovozci to takhle zhuntují a dávají na to těžké věci a pak tyčinky vypadají jako spláclé placky. A to myslím doslova a do písmene!Pomačkané jakoby rozdupnuté byly i z e-shopu a byla jsem tam osobně tento pátek, jak jsem si to u Vás všechno vybalovala ;o)
 
16 years ago
drstanek
Radu, stávat se to obecně nesmí a mrzí mě to. O našem e-shopu to platí dvojnásob. Dáváme na to velmi dobrý pozor. Mohla by jste mi prosím napsat jak byly tyčinky zabaleny a co všechno bylo součástí zásilky ? Zajímá mě také datum odeslání zásilky či alespoň datum vaší objednávky. Určitě to projednáme s Českou poštou. Napište mi prosím také, zda jste si zásilku vyzvedla na poště ihned, či s určitým zpožděním. Díky.
 
16 years ago
Radu
Pane doktore, mohl byste prosím udělat něco, aby vaše výborné tyčinky, když si je kupuju v lékárnách, aby nevypadaly jako když vypadnou krávě z huby? Je to fakt otřesné přitom to dřív vůbec nebvalo (!) o to horší to je kyž jsou zlámané a zmačkané i od Vás z lékárny a e-shopu. Fakt jsem naštvaná, protože když za jednu tyčinku dám 40,- Kč tak chci, aby byla prostě hezká :o( V lékárně mi bylo řečeno, že dovozci na ně dávají kilová zboží, ale proč i od Vás z eshopu, ach jo. Myslíte, že s tím půjde něco udělat, aby to bylo jako dřív? R.
 

Centrum pro poruchy metabolismu a výživy

Poskytuje komplexní péči pro pacienty, kteří potřebují nutriční podporu.

Kontakt  |  Napsali o nás

Jak zhubnout

Diet Guareta
© 2011 Dr. Staněk spol. s.r.o.| Vytvořila V3Net.cz - webové prezentace na míru Nahoru