V košíku nejsou žádné položky. Jak nakupovat?

Bílkoviny

před 2 měsíci
Dr. Staněk
Dobrý den, Aleno. Vysoké dávky bílkovin mohou poškodit zdraví z dlouhodobého pohledu. S krátkodobým vysokým příjmem bílkovin (např. při redukční dietě) se tělo snadno vypořádá. Obézní ženě ale škodí především obezita. Je velkým zdravotní rizikem. Obezita také přispívá ke vzniku některých nádorových onemocnění. Také dlouhodobě vysoký příjem bílkovin přispívá ke vzniku většího množství rakovinotvorných látek v trávicím traktu, které pak mohou podpořit vznik kolorektálního karcinomu. Obézní ženě ve věku 65 let doporučuji příjem bílkovin v množství 70-90 g za den, jestliže netrpí sníženou funkcí ledvin. K vyšší konzumací není žádný důvod.
 
před 2 měsíci
Dobrý den, ráda bych věděla, kolik gramů bílkovin maximálně může obézní žena 65 let, vysoká 160 cm , konzumovat za den ? Jde mi o maximální možné množství, aby nedošlo k předávkování, které by např poškodilo zdraví. Děkuji za odpověď. Alena
 

Centrum pro poruchy metabolismu a výživy

Poskytuje komplexní péči pro pacienty, kteří potřebují nutriční podporu.

Kontakt  |  Napsali o nás

Jak zhubnout

Diet Guareta
© 2011 Dr. Staněk spol. s.r.o.| Vytvořila V3Net.cz - webové prezentace na míru Nahoru