Kartu jste měla zaregistrovanou hned při nákupu. Tím že jste se pokusila opětovně registrovat systém čekal na moje potvrzení nové registrace. To jsem Vám hned po ránu udělil, takže by už mělo být vše v pořádku. Kdyby ne, tak mi dejte vše vědět, ale já už Vás jako zákazníka vidím :-)
Dobrý den, objednala jsem si kartu přes internet, tj. měla být registrovaná. Pak jsem se zkusila přihlásit, a jsem stále zákazník, nikoli člen klubu, i když jsem se ji pokusila zaregistrovat. Kde je prosím chyba?
Omlouvám se, ale asi se Vaše žádost někam zatoulala. Už jsem Vám kartu schválil, jen bych prosil pro kontrolu poslat její číslo na info@drstanek.cz. Děkuji za trpělivost i pochopení :-)
Dobrý den, cca začátkem srpna jsem si zaregistrovala klubovou kartu. Bohužel od té doby je karta stále ve stavu-čeká na schválení.Co dál?Pěkný den přeje V.