17 years ago
Admin
Milá Zdenčo, pravdu máte, ale tak trošičku napůl :-)
Doporučuji pozorně si přečíst pravidla a bonusový program na Klubové stránce. Zpracováváme denně desítky objednávek, a tak vše, co se týká bonusového programu, probíhá automaticky ve vazbě na přihlášeného klienta a bonusové body se počítají až je objednávka systémem expedována, tedy nikoli v rámci právě vytvářené objednávky. Tato přináší bonus body až pro příště. Někteří klienti ale používají i více přihlášení a tyto samozřejmě mají své samostatné bonus body, které nelze slučovat. Rovněž uzavření více objednávek během krátkého období (dříve než dojde k expedici předešlé objednávky), což někteří také zkoušeli, opět nepřináší bonusové body...
Nároková sleva v závislosti na hodnost člena se nepromítá průběžne do nabídky rychlá volba, ale je započtena až v souhrnu.
Děkuji Vám za dotaz. Jsem rád za každou pomoc při vylepšení webu, včetně nových nápadů :-)