V košíku nejsou žádné položky. Jak nakupovat?

Klubová karta

17 years ago
helca
Milý administrátore, děkuji moc za kartu.
 
17 years ago
admin
Milá Helčo. Předpokládám, že jste kartu dostala, ale příště prosím směrujte takovéto dotazy mimo poradnu přímo na obchod@drstanek.cz. Mohlo by se stát, že expedice objednávky bude rychlejší :-)
 
17 years ago
helca
Děkuji moc, právě jsem poslala objednávku přes e-shop. A zapomněla do košíku přidat kartu. Mám na kartu poslat extra objednávku? Děkuji.
 
17 years ago
admin
Vystavíme Vám novou a pošleme Vám ji spolu s další objednávkou, jestli souhlasíte. Přeji hodně trpělivosti při vystavování ostatních dokladů.
 
17 years ago
helca
Dobrý den, byly mi odcizeny doklady včetně klubové karty. Prosím o radu, jak mám tuto záležitost vyřešit. Vystavíte mi duplikát, nebo si mám zakoupit novou? Děkuji.
 
17 years ago
Zdenča
Milý Admine,již jsem to zjistila,že vše se mění až po expedici,vzhledem k tomu,že zcela správně "ladíte" systém,tak dochází k drobným změnám,které je třeba vždy zachytit a správně se zorientovat,jen při první objednávce se mně právě nepromítla sleva ani v rychlé volbě a ani v konečné ceně při proformě faktury,ale to je již vyřešeno a nyní je vše v pořádku,je bezva že to ještě dále "pilujete" a přinášíte další změny, nápady a případné motivace v různých dalších Vašich aktivitách.Vaše stránky jsou stále zajímavé jak z hlediska grafiky tak nápadů.Díky. Zdenča
 
17 years ago
Admin
Milá Zdenčo, pravdu máte, ale tak trošičku napůl :-) Doporučuji pozorně si přečíst pravidla a bonusový program na Klubové stránce. Zpracováváme denně desítky objednávek, a tak vše, co se týká bonusového programu, probíhá automaticky ve vazbě na přihlášeného klienta a bonusové body se počítají až je objednávka systémem expedována, tedy nikoli v rámci právě vytvářené objednávky. Tato přináší bonus body až pro příště. Někteří klienti ale používají i více přihlášení a tyto samozřejmě mají své samostatné bonus body, které nelze slučovat. Rovněž uzavření více objednávek během krátkého období (dříve než dojde k expedici předešlé objednávky), což někteří také zkoušeli, opět nepřináší bonusové body... Nároková sleva v závislosti na hodnost člena se nepromítá průběžne do nabídky rychlá volba, ale je započtena až v souhrnu. Děkuji Vám za dotaz. Jsem rád za každou pomoc při vylepšení webu, včetně nových nápadů :-)
 
17 years ago
Zdenča
Admine díky, dneska jsem si objednávala další zásilku a opět se mně nepromítaly slevy při přihlášení a v ceníku "Rychlá volba" nicméně se mně alespoň promítly do celkové ceny objednávky jako "zlatý zákazník" , i přesto, že jsem měla původně mimořádně "platinový zákazník", ale touto objednávkou jsem nakonec i tento limit splnila, takže se prosím na to ještě koukni, zda mám pravdu, díky Zdenča
 
17 years ago
admin
Podívám se na to a dám vám vědět. Dělal jsem včera ještě nějaké úpravy s kartami a nestihl vše otestovat. Omlouvám se za případnou chybičku a přeji příjemný víkend :-)
 
17 years ago
Zdenča
Milý admine,prosím o prověření mého profilu,byla jsem platinový zákazník ještě v srpnové objednávce,a nyní taky v srpnové jsem zlatý, to by nebyl takový problém, ale navíc se mně sleva ani ceny při přihlášení vůbec do objednávky nepromítají ani v konečné objednávce, jelikož platím proformou faktury, nevím teď jakou částku zaplatit,umím si to spočítat ale nevím jestli je sleva z celkové částky nebo z dílčích částek, takže zatím jsem objednávku nehradila a čekám. Díky za prověření.Zdenča
 

Centrum pro poruchy metabolismu a výživy

Poskytuje komplexní péči pro pacienty, kteří potřebují nutriční podporu.

Kontakt  |  Napsali o nás

Jak zhubnout

Diet Guareta
© 2011 Dr. Staněk spol. s.r.o.| Vytvořila V3Net.cz - webové prezentace na míru Nahoru